permission marketing) opracowaną przez Setha Godina

tanie pozycjonowanie gdyniatanie pozycjonowanie gdynia
Inbound marketing jest bezpośrednio związany z koncepcją tzw.
marketingu za przyzwoleniem (z ang.
permission marketing), opracowaną przez Setha Godina, zgodnie z którą, odbiorca danego przekazu marketingowego sam musi wyrazić na niego zgodę, np.
poprzez subskrypcję mailową lub wyszukując dane produkty, usługi bądź informacje za pomocą wyszukiwarek internetowych.

Według zwolenników tej strategii, istnieje dzięki temu większe prawdopodobieństwo, że treści reklamowe trafią do osób faktycznie nimi zainteresowanych. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing

Czym jest cloaking?

Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki.
Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony.
Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody.
Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek.

Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.

Copywriting SEO

Copywriting SEO jest specyficzną odmianą copywritingu.

Polega nie tylko na przedstawianiu odpowiedniej treści dla konkretnego odbiorcy, ale musi również mieć na uwadze optymalizację wyszukiwarki.

Celem copywritingu SEO jest zarówno zachęcenie klientów poprzez odpowiednio napisaną treść, jaki i poprawienie wyników pozycjonowania poprzez dobranie właściwych słów kluczy.
Jest to niezwykle istotna kwestia dotycząca e-marketingu oraz pozycjonowania.
Copywriting SEO jest ważnym narzędziem wspomagającym pozycjonowanie poprzez dobranie odpowiedniej i unikalnej treści, z optymalną ilością słów kluczowych i właściwym zredagowaniem tekstu.

Nie należy tego łączyć z kopiowaniem cudzych treści oraz nieuważnym wstawianiem słów kluczy ? takie działania mogą przynieść wręcz odwrotny skutek odstraszając potencjalnych klientów. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: