Co znaczy poligrafia i nie tylko!

ficzne.Błędny wydrukJakość wydruku w zakładach poligraficznych musi być na jak najwyższym poziomie, jednak nie zawsze wszystko jest jak należy. Zdarzają się różne usterki i błędy w samym druku, za co odpowiedzialny jest już sam za

Co znaczy poligrafia i nie tylko! plomby gwarancyjne void
Naklejki to jeden z wielu materiałów drukowanych, są również odmiany np. . Możliwości druku jest coraz więcej , a firmy umożliwiają drukowanie niskich nakładów. Artykuły poligraficzne.

Błędny wydruk

Jakość wydruku w zakładach poligraficznych musi być na jak najwyższym poziomie, jednak nie zawsze wszystko jest jak należy. Zdarzają się różne usterki i błędy w samym druku, za co odpowiedzialny jest już sam zakład poligraficzny.

Oczywiście sam plik przygotowany do druku musi być odpowiednio obrobiony i sprawdzony przed wysłaniem do realizacji, ponieważ za błędy w pliku, zakład poligraficzny nie odpowiada. Nic dziwnego, ze duże firmy inwestują w operatorów DTP, aby na bieżąco sprawdzali poprawność wysyłanych do realizacji plików. Jest to bardzo ważne, ponieważ każdy taki błąd może sporo kosztować. Dlatego warto wszystko sprawdzać 2 albo nawet 3 razy przed wysyłką.


Nowe podejście do druku w drukarniach

Współczesny druk i metody druku wielkoformatowego i przemysłowego są dużo wyższej jakości niż kilka lat temu. Postęp technologiczny i metodologiczny wspiął się na wyżyny i druk stał się jeszcze tańszy i dokładniejszy. Większość drukarni oferuje druki w niskich nakładach, druki cyfrowe i wielkoformatowe.

Są też wyspecjalizowane drukarnie dla zamówień hurtowych oraz na nietypowych materiałach lub drukujące jedynie dany segment materiałów reklamowych jak np. naklejki wszelkiego typu. Trzeba też wiedzieć, że nie każda drukarnia wydrukuje małe zamówienie, więc trzeba dobrze przeszukać rynek w poszukiwaniu takiej, która tanio zrealizuje nasze zlecenie.


Co jest wizytówką firmy? Może wizytówka...

Mała karteczka z danymi firmy, a tyle możliwości... Wizytówki w Polsce jeszcze 5-10 lat temu kojarzone były z białymi kartonikami, przeładowanymi informacjami. Do tego były kiepsko wykonane, a ich design wołał o pomstę do nieba.

Dzisiaj dalej spotyka się firmy mające wizytówki typu 'biały kartonik' ale na szczęście jest coraz więcej firm stawiających na nowoczesność.

Co więc powinna zawierać taka nowoczesna wizytówka- przede wszystkim logotyp, dobrze widoczny najlepiej nie sąsiadujący z żadnym innym elementem. Numer telefonu wcale nie jest konieczny i wiele zależy od branży, ostatnio coraz częściej zamiast tego podaje się adres strony. Nowoczesna wizytówka stawia na minimalizm i prostotę- co moim zdanie robi dużo lepsze lepsze wrażenie niż stary typ wizytówek.